1-
|
Öğretmen yeterlilikleri açısından ileri düzeyde bilgi ve beceri geliştirebilme.
|
|
2-
|
Fen eğitiminde karşılaşılan sorunlara yönelik çözüm üretebilme.
|
|
3-
|
Fen eğitimiyle ilgili bilgi ve becerilerini, diğer disiplinlerle ilişkilendirebilme.
|
|
4-
|
Bilimsel ve mesleki etik değerlere ve bilince sahip olabilme.
|
|
5-
|
Alanı ile ilgili bilgileri ulusal/uluslararası düzeyde sözlü ve yazılı olarak sunabilme.
|
|
6-
|
Alanında nicel ve nitel bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerini bir süreç olarak uygulayabilme.
|
|
7-
|
Bilişim teknolojilerinin eğitim uygulamalarında kullanılmasına yönelik bilgi ve becerilerini geliştirebilme.
|
|
8-
|
Alanındaki yeni gelişmeleri takip ederek, ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda yorumlayabilme.
|
|
9-
|
Alanında edindiği bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme.
|
|
10-
|
Kavram öğretimine yönelik ders planı ve materyalleri geliştirebilme.
|
|
11-
|
Fen öğretiminde alternatif ölçme ve değerlendirme anlayışlarını kullanabilme.
|
|