1-
|
Üretim ve pazarlama yönetimi ile ilgili ileri düzeyde teorik bilgiye sahip olabilme
|
|
2-
|
Üretim ve pazarlama konusundaki klasik ve çağdaş yaklaşımları yorumlayabilme ve aralarındaki ilişkileri değerlendirebilme
|
|
3-
|
Üretim ve pazarlama disiplinlerine ilişkin gelişmeleri takip edebilme, analiz edebilme ve yorumlayabilme
|
|
4-
|
Üretim ve pazarlama kararlarını etkileyen bölgesel, ulusal ve küresel konuları tanımlayabilme ve analiz edebilme
|
|
5-
|
Üretim ve pazarlama disiplinleri ile ilgili edindiği teorik bilgileri uygulamada kullanabilme
|
|
6-
|
Üretim ve pazarlama yönetimi konularında stratejiler geliştirebilme
|
|
7-
|
Üretim ve pazarlama stratejilerinin diğer disiplinlerle etkileşimini kavrayabilme
|
|
8-
|
Üretim ve pazarlama disiplinine ilişkin problemleri bilimsel yöntemlerle değerlendirebilme, analiz edebilme ve çözüm üretebilme
|
|
9-
|
Üretim ve pazarlama alanındaki problemleri çözerken ve kararlar alırken fonksiyonlar ve disiplinlerarası işbirliğinden yararlanabilme
|
|
10-
|
Uzman ya da uzman olmayan kişileri, üretim ve pazarlama ile ilgili konularda bilgilendirebilme
|
|
11-
|
Yenilikçiliğin önemini anlayabilmelive yenilikçi yaklaşımları üretim ve pazarlama alanında kullanabilme
|
|
12-
|
İşletme stratejileri geliştirirken ve bunları uygulamaya koyarken toplumsal, bilimsel ve etik değerleri göz önünde bulundurabilme
|
|