1-
|
İngiliz dili, edebiyatı ve kültürü hakkında bilgi sahip olmaları
|
|
2-
|
İngilizce edebiyatlar (Amerikan, Kanada, Güney Afrika, Avustralya gibi) hakkında genel bilgiye sahip olmaları
|
|
3-
|
Dil-edebiyat ilişkisinde kültürel ve tarihsel dinamiklerin farkında olmaları
|
|
4-
|
Disiplinlerarası çalışmalara yatkınlık kazanmaları
|
|
5-
|
Analitik düşünebilme becerilerini kazanmaları
|
|
6-
|
Eleştirel, tarihsel, anlambilimsel, filolojik, retorik ve dilbilimsel analizleri metinlere uygulayabilmeleri
|
|
7-
|
Kendi alanında kütüphane veya arşiv taraması yapabilmeleri
|
|
8-
|
İngilizce dil becerilerini yazılı ve sözlü metin analizinde kullanabilmeleri
|
|
9-
|
İngiliz edebiyatı ve kültürüne dair bilgilerini Türk kültürü ve edebiyatı dahil diğer dünya edebiyatları ve kültürleri karşılaştırabilmeleri
|
|
10-
|
Edindikleri bilgileri eleştirel süreçlerde ve yeni fikirler üretmede kullanabilmeleri
|
|
11-
|
Bilgilerinin üzerine yeni kuram ve çalışma yöntemleri eklemeyi öğrenmeleri
|
|
12-
|
Bilimsel araştırma ve proje yapmak, yürütmek veya onlara katılmak
|
|
13-
|
Bağımsız düşünme sürecinde, yorum, mantık ve analitik stratejileri kullanabilmeleri
|
|