1-
|
Konu alan ve pedagojik alan bilgisi açısından temel bilgi ve beceriye sahip olabilme.
|
|
2-
|
Alanıyla ilgili problemleri tanıyabilme.
|
|
3-
|
Alanıyla ilgili problemlerin çözümüne yönelik öneriler ve bakış açıları geliştirebilme.
|
|
4-
|
Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi tartışabilme.
|
|
5-
|
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
|
|
6-
|
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri geliştirebilme ve derinleşebilme.
|
|
7-
|
Bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerini bir süreç olarak uygulayabilme.
|
|
8-
|
Alanın gerektirdiği bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme.
|
|
9-
|
Alanı ile ilgili bilgileri ulusal/uluslararası düzeyde sözlü ve yazılı olarak paylaşabilme.
|
|
10-
|
Bilimsel ve mesleki etik değerlerine ve bilincine sahip olabilme.
|
|
11-
|
Güncel gelişmeleri ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirebilme.
|
|
12-
|
Alanında edindiği bilgi ve becerileri, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilme.
|
|
13-
|
Alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir ve öğrenmeyi yönlendirebilme.
|
|
14-
|
Alanındaki çalışmaları yaşam boyu öğrenme çerçevesinde yürütebilme.
|
|