1-
|
İletişimin iş hayatındaki önemini özümseyebilme
|
|
2-
|
Edinilen bilgiler temelinde kurumun iç ve dış paydaşlarıyla etkili iletişim kurabilme
|
|
3-
|
Bireysel ve kurumsal iletişim hedefleri doğrultusunda ikna edebilme becerisi edinebilme
|
|
4-
|
Tüketici davranışı ve etkili, ikna edici iletişim becerileri konusunda yeterli bilgi ve uygulama düzeyine sahip olabilme
|
|
5-
|
Kurumun iç ve dış paydaşlarıyla ilgili iletişim sorunlarını en zorlu koşullarda dahi tespit edebilmek, tanımlamak, analiz etmek, bu soruna yönelik uygun ve etkili iletişim yöntemlerini belirleyerek uygulayabilme
|
|
6-
|
Uluslar arası platformdaki mesleki gelişmeleri ve yabancı literatürü takip edebilecek, uluslar arası iş çalışmalarında kullanılabilecek orta düzeyde yabancı dil bilgi yeterliliğine sahip olabilme
|
|
7-
|
İşletme yönetimi ve organizasyon alanında temel bilgileri edinmek, karşılaşılan mesleki sorunların belirlenmesi ve çözümünde yönetim bilimleri çerçevesinde kazanılan bilgileri kullanabilme
|
|
8-
|
Değişime açık, toplumsal konulara duyarlı, eleştirel ve çözüm üretebilen bakış açılarına sahip, yaratıcı ve girişimci nitelikler kazanmak, pratik düşünme becerisini edinebilme
|
|
9-
|
Yetki çerçevesinde bağımsız karar verebilme becerisine sahip olmak, duygu ve düşünceleri sözlü ya da sözsüz, açık ve net bir şekilde ifade ederek iletişim kurabilme
|
|
10-
|
Mesleki çalışmalarda kullanılabilecek bilgisayar programları, bilişim ve iletişim teknolojileri konusunda yeterli bilgi düzeyine sahip olmak ve etkin biçimde kullanabilme becerisini edinebilme
|
|
11-
|
Yapılacak iletişim çalışmalarında takım çalışmasına uygun olarak sorumlulukları üstlenebilmek ve takım ruhu bilincinde hareket edebilme
|
|
12-
|
Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri takip edebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme
|
|
13-
|
Mesleki, ahlaki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme
|
|