1-
|
Sporda-psiko sosyal alanlar bilim dalının gerektirdiği teknoloji, bilgi- beceri ve tutumları, kazandırabilme
|
|
2-
|
Alana özgü ulusal-uluslararası literatüre ulaşabilme ve bunları çalışmalarında değerlendirme becerisini geliştirebilme
|
|
3-
|
Etiğin temel kavramları, etik ilişki, etik değerler, spor ve etik ile spor etiğinin günümüzdeki temel sorunlarını inceleyebilme
|
|
4-
|
Alana özgü araştırma yötem ve tekniklerini öğrenme ve uygulayabilme
|
|
5-
|
Sporcuların ve spor takımlarının müsabakaya psikolojik hazırlığı ve meydana gelen psikolojik problemleri tanıyabilme
|
|
6-
|
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurabilme, sunuş yapabilme becerisini geliştirebilme
|
|
7-
|
İnsanların gelişim dönemlerinin çeşitli özelliklerini (bilişsel, duyuşsal, devinişsel) kavrayabilme ve uygun yaklaşım modellerini tanıyabilme
|
|
8-
|
Problem çözme ve kritik düşünme, işbirliği yapabilme becerilerine sahip olabilme
|
|
9-
|
Bilimsel yöntemlerle Beden Eğitimi ve Sporun performans alanları ile ilgili verileri kullanarak bilgi ve teoriyi geliştirebilme
|
|
10-
|
Sporda psiko-sosyal alanının belli başlı kavramlarını, varsayımlarını, araştırma ve inceleme yöntemlerini yazılı ve sözlü tartışıp kullanabilme
|
|
11-
|
Geçmiş dönemlerden günümüze dünyada beden eğitimi ve sporun geçirdiği aşamaların tarihî ve kültürel yönleriyle tanıyabilme
|
|
12-
|
Problem çözme sürecinde psikolojinin teknik bilgilerini aktarabilme becerisi kazandırabilme
|
|
13-
|
Alana özgü ulusal-uluslararası deneysel yöntemleri uygulayabilme
|
|
14-
|
Uygulamalı spor psikolojisi ve sosyolojisinin tekniklerini uygulayabilme
|
|