| 1- | Atatürk ilkeleri ışığında Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluş tarihi bilgisine sahip olabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 2- | Hem sözlü ve yazılı Türkçe etkin iletişim kurabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 3- | Tavukçulukla ilgili İngilizce kaynakları takip edebilecek düzeyde İngilizce yeteneğine sahip olabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 4- | Kanatlı hastalığı, kanatlı anatomisi ve fizyolojisi hakkında bilgi sahibi olabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 5- | Kanatlı tür ve alt türleri öğrenebilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 6- | Ticari tavukçuluk öğrenebilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 7- | Süs ve Hobi amaçlı kanatlı yetiştiriciliğini öğrenebilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 8- | Yem katkı maddeleri, kanatlı hayvan yemleri ve kanatlı hayvan yemlerini öğrenebilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 9- | Kümes hayvanı yetiştiriciliği ve kuluçka tekniğini öğrenebilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 10- | Tavukçulukla ilgili biyoteknolojik gelişmeleri takip edebilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 11- | Kümes ve kümes ekipmanlarını tanıyabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 12- | Kümes hayvancılığı üretimiyle ilgili pratik uygulamaları öğrebilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 13- | Kümes hayvancılığı endüstrisinin üretim ve pazarlama problemlerini kavrayabilme, çözüm ve öneri getirebilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 14- | Tavukçuluk kaynaklarının sürdürülebilirliğini öğrenebilme | 
            
                |  |