1-
|
Milli kültür ve tarihini bilen, hayat boyu öğrenmenin önemini benimseyen, sağlıklı bireyler olabilme
|
|
2-
|
Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışmasını, iş sağlığı ve güvenliği çerçevesinde, mesleki etik değerlere sahip olarak yapabilme
|
|
3-
|
Elektronik devre bileşenlerinin temel işlevlerini ve bunların tek tek veya birlikte kullanılmasıyla elde edilebilen devre davranışlarını tanıyabilme.
|
|
4-
|
Elektronik devre bileşenlerinin fiziksel dayanım sınırlarını tanıma ve çalışma koşullarını bunlara göre belirleyebilme
|
|
5-
|
Edinilen kuramsal ve deneysel bilgileri, karşılaşılan olası sorunlarda neden sonuç ilişkisi içinde kullanarak çözüm üretebilme.
|
|
6-
|
Seçilmiş bilgisayar destekli elektronik tasarım programlarını, benzetim ve baskı devre oluşturma amaçlı olarak temel düzeyde kullanabilme.
|
|
7-
|
Bağımsız çalışmada karar verebilme, meslek içi ve dışı kişilerle yapılan takım çalışmasında inisiyatif alabilme ve uyum sağlayabilme, güncel teknolojik gelişmeleri takip edebilme.
|
|
8-
|
Kelime işlem, hesap tablosu, sunum, e-posta ve İnternet taraması gibi güncel bilgisayar gerekliliklerini mesleki alanda iyi düzeyde kullanabilme.
|
|
9-
|
Elektronik devre ve sistemlerde, ölçme cihazları kullanarak hata ve arıza belirleyebilme, arızaları giderebilme.
|
|
10-
|
Elektronik devre ve sistemlerde denetim tabanlı işlevlerin tasarımı ve kontrolü hakkında temel bilgileri kullanarak çözüm üretebilme.
|
|
11-
|
Üzerinde çalıştığı mesleki konuda teknik bir rapor yazabilme, yazılı bir açıklamaya dayalı olarak istenen çalışmaya ortaya koyabilme, ihtiyaç analizi yapabilme.
|
|
12-
|
Elektronik bilimiyle ilgili İngilizce dil bilgisine sahip olabilme, katalog verilerini anlayarak malzeme seçimine karar verebilme.
|
|