1-
|
Banka ve sigorta alanındaki temel ilkeleri kavrayabilme ve önemini açıklayabilme
|
|
2-
|
Mesleği ile ilgili bilgisayar ve iletişim teknolojilerinden yararlanabilme, bu alandaki yenilikleri ve değişimleri takip ederek uygulayabilme
|
|
3-
|
İş hayatında ara eleman seviyesine yetecek düzeyde bankacılık ve sigortacılık alanlarına yönelik hukuk bilgisine sahip olabilme ve ilgili mevzuatı takip edebilme
|
|
4-
|
Bankacılık ve sigortacılık ile ilgili bilgilere ulaşma, anlama, yorumlama, kullanma ve analitik düşünebilme becerilerini geliştirerek yaşam boyu uygulayabilme
|
|
5-
|
Bir işletmenin bilançosunu ve gelir tablosunu inceleyip yorumlayabilme
|
|
6-
|
Banka ve sigorta ile ilgili kullanılan defterleri mevzuata uygun usul ve esaslara göre işleyerek muhasebesini yapabilme
|
|
7-
|
Bankacılık ve sigortacılık konusunda öngörülen düzeyde mesleki ingilizce bilgisine sahip olarak yazılı ve sözlü iletişim kurabilme
|
|
8-
|
Kendini doğru bir şekilde ifade edebilme, yazılı ve sözlü iletişim becerisine ve empati kurma yeteneğine sahip olabilme
|
|
9-
|
Mikro ve makro açıdan ekonomik yapıyı irdeleyerek, bankacılık ve sigortacılık sektöründeki finansal kurumları ve faaliyetlerini tanıyabilme
|
|
10-
|
İletişim, pazarlama ve müşteri ilişkileri konusunda yeterli bilgi ve beceriye sahip olabilme
|
|
11-
|
Bankalarda gerçekleştirilen dış ticaret ve kambiyo işlemlerine ilişkin yeterli bilgiye sahip olabilme
|
|
12-
|
Uluslar arası bankacılık ve sigortacılık alanında gerçekleştirilen işlemlere hakim olabilme
|
|
13-
|
Finans, bankacılık ve sigortacılık sektöründe sorumluluk üstlenebilme ve yasal şartlar sağlandıktan sonra işyeri açıp çalıştırabilme
|
|
14-
|
Toplumsal, kültürel, tarihi ve etik değerlere sahip olabilme
|
|
15-
|
Sigorta şirketlerinin karşılaşabileceği riskleri tanıyabilme, öngörebilme ve hasarlar karşısında yapılacak işlemleri belirleyebilme
|
|