1-
|
Sekreterlik mesleğini her tür işletme ve büroda uygulayabilme
|
|
2-
|
Meslek ile ilgili problemleri tanımlama, modelleme ve çözebilme
|
|
3-
|
Sekreterlik için gerekli çağdaş teknikleri ve çalışma araçlarını kullanabilme
|
|
4-
|
Tüm servislerle ve başka işletmelerin bütün departmanlarıyla takım çalışmasını yapabilme
|
|
5-
|
Bilim, teknoloji ve çağdaş konular hakkındaki gelişmeleri izleyerek kendini ve tüm çalışanları geliştirebilme
|
|
6-
|
Kalite ve toplam kalite yönetimi konularında bilinç sahibi olabilme
|
|
7-
|
Mesleki etik ve sorumluluk bilincine sahip olabilme
|
|
8-
|
Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yeteneğine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazılı, açık ve öz bir şekilde ifade edebilme
|
|
9-
|
İletişim kurabilme
|
|
10-
|
Tanımlanmış bir hedef doğrultusunda var olan problem sürecini çözümleme ve tasarlayabilme
|
|
11-
|
Bağımsız davranma, inisiyatif kullanma ve yaratıcılık becerisine sahip olabilme
|
|
12-
|
Ulusal ve uluslararası çağdaş sorunları izleyebilme
|
|
13-
|
Çevre konularına duyarlı ve sosyal ilişkilerde tutarlı olabilme
|
|