1-
|
Fen bilgisi eğitimi alanında güncel bilgilere sahip olabilme.
|
|
2-
|
Fizik, kimya, biyoloji ve matematik bilgilerini fen bilgisi eğitiminde kullanabilme.
|
|
3-
|
Bilginin doğası, kaynağı, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğinin değerlendirilmesi konusunda bilgi sahibi olabilme.
|
|
4-
|
Alanındaki yenilikleri takip edebilme.
|
|
5-
|
Çağdaş öğretim yöntemlerini uygulayabilme.
|
|
6-
|
Uygun ölçme-değerlendirme yöntemlerini uygulayabilme.
|
|
7-
|
Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanabilme.
|
|
8-
|
Yaşam boyu öğrenmeye yönelik olumlu tutum geliştirebilme.
|
|
9-
|
Fen eğitimi uygulamalarıyla ilgili takım çalışması yapabilme.
|
|
10-
|
Fen eğitimi uygulamalarıyla ilgili yeni ürünler ortaya koyabilme.
|
|
11-
|
İnsan hakları ve demokrasi gibi evrensel değerlere karşı duyarlı olabilme.
|
|
12-
|
Çevreye karşı duyarlı olabilme.
|
|
13-
|
Fen eğitimi alanında bilimsel araştırma yöntemlerini kullanabilme.
|
|
14-
|
Fen öğretim programını destekleyen materyal ve kaynakları kullanabilme.
|
|
15-
|
Mesleki ve bilimsel etik bilincine sahip olabilme.
|
|
16-
|
Fen eğitimi alanıyla ilgili deney tasarlayıp uygulayabilme.
|
|
17-
|
Fenle ilgili öğretim programları bilgisine sahip olabilme.
|
|
18-
|
|
|