1-
|
Temel Matematiksel beceriler (problem çözme, akıl yürütme, ilişkilendirme, genelleme) ve bu becerilere dayalı yetenekler edinebilme.
|
|
2-
|
Soyut düşünme yeteneğini kullanabilme.
|
|
3-
|
Matematik diliyle yazılı ve sözlü olarak ifade yeteneği gösterebilme.
|
|
4-
|
Matematiksel kavramları özümseyebilme ve aralarındaki ilişkileri kavrayabilme, aynı kavram ve ilişkilerin değişik görünümlerini tanıma becerisine sahip olabilme.
|
|
5-
|
Matematik bilgilerini değişik problemlerde kullanabilme becerisine sahip olabilme.
|
|
6-
|
Alanındaki bilgileri izleyebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde bir yabancı dil geliştirebilme.
|
|
7-
|
Güncel problemlerin matematiksel modellerini oluşturabilme.
|
|
8-
|
Matematiksel ve sayısal hesaplama yeteneklerinin gelişimini sağlayabilme.
|
|
9-
|
Farklı disiplinlerin bilgilerini Matematikte kullanabilme.
|
|
10-
|
Bilimsel, matematiksel düşünme yeteneği kazanabilme ve bu bilgiyi kullanabilme.
|
|
11-
|
Bilim tarihi ve bilimsel bilginin üretimiyle ilgili bilgi edinebilme.
|
|
12-
|
Alanındaki kavram ve düşünceleri bilimsel yöntemlerle inceleyebilme, sorunları tanımlayabilme, kanıtlara ve araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
|
|
13-
|
Akademik çalışma yapabilme yeteneği kazanabilme.
|
|
14-
|
Interaktif olarak çalışma yapabilme.
|
|