| 1- | Deri yapısı, hastalık ve hatalarını tanıyıp deri işlenti aşamaları hakkında bilgi sahibi olabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 2- | Deri konfeksiyon makinalarını tanımalı, üretim tekniklerini bilmeli, farklı modellerde giysiler  üretebilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 3- | Doğal ve yapay deri türleri ve üretim teknolojilerini hakkında bilgi sahibi olabilme. Giysilik deri ve kürk türlerini pratik deneylerle  tanıyabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 4- | Ölçü, oran ve kompozisyona göre insan figürlerini gözlemleyerek model çizimi yapabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 5- | Teknik çizim özelliklerine uygun siluet ve giysi çizimleri yapabilme. Giysi kalıp bilgisi ve model uygulama tekniklerini uygulayabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 6- | Kalıp hazırlama, model uygulama ve serilendirme yapabilme. Bilgisayarlı kalıp ve tasarım programlarını kullanabilme. | 
            
                |  | 
        
            
                | 7- | Toplam kalite Kontrol, deri konfeksiyonda kalite kontrol ve deri analizi ve kalite kontrolünü hakkında bilgi sahibi olabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 8- | Finisaj işleminin deri kalitesine etkileri, farklı finisaj işlemleri, modaya uygun finisaj çeşitleri, deri giyimde modanın önemi  hakkında bilgi sahibi olabilme | 
            
                |  | 
        
            
                | 9- | İş güvenliği , iş yaşamıyla ilgili hukuksal kavramlar hakkında bilgi sahibi olabilme. Basit ilk yardım uygulamalarını yapabilme. | 
            
                |  | 
        
            
                | 10- | Değişen  ve gelişen teknolojileri takip ederek araştırma ve proje halinde sunabilmeli. Ürün tanıtımı ve pazarlama konusunda temel bilgi sahibi olabilme | 
            
                |  |