1-
|
Ekonomi, işletme yönetimi, temel pazarlama ve reklamcılık bilgilerini bilme ve alanında uygulayabilme
|
|
2-
|
Mesleki yasal mevzuatı anlama ve kullanma becerisine sahip olabilme
|
|
3-
|
Pazarlama araştırma sürecini ve istatistiksel analiz yöntemlerini bilme ve araştırma sonuçlarını yorumlayıp, pazarlama stratejisinin geliştirilmesine yardımcı olabilme
|
|
4-
|
Tüketici davranışlarını analiz edip, müşteri ile olan ilişkileri ulusal ve küresel pazarlarda düzenleyebilme
|
|
5-
|
Pazarlama iletişim teknikleri, halkla ilişkiler, hizmet pazarlaması ve marka yönetimi bilgisine sahip olma ve pazarlama ilkeleri doğrultusunda kurum imajının oluşmasına destek sağlayabilme
|
|
6-
|
Pazarlama ve reklamcılık ile ilgili süreçleri yönetebilme
|
|
7-
|
Satış gücü yönetimi ve eğitimine ilişkin temel bilgileri bilme ve bu bilgileri tüm perakendecilik sektörünü kapsayacak gerçek ve sanal mağazalarda uygulayabilme
|
|
8-
|
Perakendecilik sektörünü ve mağazalı /mağazasız perakendecilik stratejilerini bilir ve ulusal ve uluslararası düzeyde uygulayabilme
|
|
9-
|
Pazarlama stratejilerini; ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma amaçlarına uygun olarak geliştirebilme ve uygulayabilme
|
|
10-
|
Pazarlama ve reklamcılık uygulamalarında karşılaşılan sorunları tanımlama, analiz etme ve çözüm önerileri getirebilme
|
|
11-
|
Satış yönetiminde iç ve dış müşterilerin sorunlarına ve gereksinimlerine odaklanarak çözüm üretebilme ve uygulayabilme
|
|
12-
|
Modern ve sosyal pazarlama anlayışı çerçevesinde iş ahlakının (meslek etiği) önemini bilme ve sosyal sorumluluk uygulamalarını yürütebilme
|
|
13-
|
İş yaşamında etkin iletişim kurabilme ve ikna becerisine sahip olabilme
|
|
14-
|
Pazarlama alanı ile ilgili uluslararası literatürü izleyebilecek ve iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olabilme
|
|
15-
|
Bilgi ve iletişim teknolojisi araçları ile diğer mesleki araçları ve teknikleri kullanabilme
|
|