1-
|
Okul öncesi dönemde normal gelişim gösteren ve özel eğitime ihtiyacı olan çocukların temel gelişim ve öğrenme özelliklerine uygun etkinlikleri planlayabilme, uygulayabilme ve ölçme değerlendirme yapabilme.
|
|
2-
|
Okul öncesi eğitimde ailelerle iletişim ve işbirliği kurabilme, aile eğitim etkinlikleri hazırlayabilme.
|
|
3-
|
Öğrenme öğretme sürecini, öğrencilerin gelişim özelliklerini, bireysel farklılıklarını ve konu alanının özelliklerini dikkate alarak planlayabilme.
|
|
4-
|
Öğrenme öğretme sürecini özel eğitime gereksinim duyan öğrencileri dikkate alarak planlayabilme.
|
|
5-
|
Öğrencilerde yaratıcı, eleştirel ve bilimsel düşünme, sorgulama, araştırma ve problem çözme becerilerinin gelişimi için uygun yöntem ve teknikleri kullanabilme.
|
|
6-
|
Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ve mesleki bilgilerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
|
|
7-
|
Alanıyla ilgili temel düzeydeki verileri yorumlayıp değerlendirebilme ve olası sorunları tanımlayıp çözümleyebilme.
|
|
8-
|
Okulöncesi eğitim kurumlarında gerçekleştirilen tüm etkinlikleri ( Türkçe, müzik, drama, sanat, oyun, fen, matematik, araç ve materyal geliştirme) planlayabilme / uygulayabilme.
|
|
9-
|
Özel eğitim gerektiren çocuklara uygun eğitim ve kaynaştırma programlarını uygulayabilme.
|
|
10-
|
Toplumsal sorumluluk bilinciyle, okulu ve okulun bulunduğu sosyal çevreyi geliştirmek amacıyla proje ve etkinlikler planlayabilme / uygulayabilme.
|
|
11-
|
Dil bilinci ve duyarlılığı edinmiş bir birey olarak Türkçeyi doğru, etkili ve güzel kullanabilme.
|
|
12-
|
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirebilme, alanıyla ilgili bilgiyi güncelleyip etkin biçimde kullanabilme.
|
|
13-
|
Kendini geliştirmek ve problem çözme becerisini kazanmak için çeşitli sorumlulukları yerine getirebilme.
|
|
14-
|
Demokrasi, insan hakları/çocuk hakları, toplumsal, bilimsel, kültürel değerler ve mesleki etik ilkelere uygun davranabilme.
|
|